• PLATFORMAE-USŁUG I GIS
  • INFORMACJE DLAKLIENTA
  • WODA
  • ŚCIEKI
  • PRZETARGI

JAK PODAĆ STAN WODOMIERZA

21 Kwiecień 2020    
W celu ułatwienia komunikacji naszym Klientom w sprawie podania aktualnego stanu licznika można wybrać jeden z czterech sposobów:

I sposób

Zadzwoń pod bezpośredni numer telefonu (68) 478 51 34 lub 478 51 20 i podaj stan licznika pracownikowi Działu Zbyt i Rozliczenia. Fakturę otrzymasz za pośrednictwem poczty lub doręczyciela MZGK.

II sposób

Przyjdź do Działu Zbyt i Rozliczenia, znajdującego się w siedzibie Spółki przy ul. Konstruktorów 2 w Nowej Soli (pokój nr 8 - parter) i zgłoś stan licznika osobiście. Po wprowadzeniu danych do systemu fakturę otrzymasz od ręki.

III sposób 

Zgłoś stan swojego licznika wysyłając e-mail na adres odczyty@mzgkns.pl 

Podaj dokładny adres nieruchomości, której dotyczy odczyt oraz imię i nazwisko, ewentualnie numer nabywcy. Fakturę otrzymasz za pośrednictwem poczty lub doręczyciela MZGK.
IV sposób
Skorzystaj  z  usługi e-odczyt dostępnej na naszej Platformie Usług Elektronicznych
 
 
 
 Aby to zrobić:

 



 

 
 
Biuletyn Infromacji Publicznej (BIP)
Facebook
NEWSLETTER
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.