• PLATFORMAE-USŁUG I GIS
  • INFORMACJE DLAKLIENTA
  • WODA
  • ŚCIEKI
  • PRZETARGI

Pomiar zadowolenia Klienta

20 Kwiecień 2020    

Badanie satysfakcji Klientów stanowi podstawę do doskonalenia naszej działalności. W badaniu zadowolenia Klientów biorą udział zarówno osoby fizyczne jak i podmioty gospodarcze - wybierani losowo. Każdorazowo inna grupa Klientów bierze udział w badaniu ankietowym. Analiza dokonywana jest na postawie ankiet, które po wypełnieniu przez Klientów wróciły do Spółki.

 

Poniżej zamieszczamy krótką ankietę do pomiaru zadowolenia Klienta, zgodną z funkcjonującym w Spółce Systemem Zarządzania Jakością, z prośbą o wypełnienie. Dziękujemy.

 

 





 




Biuletyn Infromacji Publicznej (BIP)
Facebook
NEWSLETTER
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.