W przypadku gdy sprawdzenie prawidłowości działania nie potwierdza zgłoszonej przez Odbiorcę usług niesprawności wodomierza, pokrywa on koszty ekspertyzy.
W przypadku, gdy w wyniku ekspertyzy stwierdzona zostanie niesprawność wodomierza (wykryty błąd wskazań przekracza dopuszczalny błąd obiegowy), ilość faktycznie pobranej przez Odbiorcę wody ustala się korygując ilość wskazaną przez wodomierz w dół lub w górę odpowiednio do średniej wyników ekspertyzy. Korekty dokonuje się od daty wystąpienia nierzetelnego pomiaru, a jeżeli ustalenie tej daty nie jest możliwe, od daty ostatniego odczytu wodomierza.
W celu zlecenia usługi ekspertyzy wodomierza, prosimy wypełnić wniosek (kliknij żeby pobrać druk), który należy wysłać na adres siedziby głównej lub złożyć osobiście w Sekretariacie.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Działem Sieci wodno-kanalizacyjnej pod numerami telefonów:
(68) 478 51 28,
(68) 478 51 29,
lub prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy przy ul. Konstruktorów 2, pokój nr 1.