1.Brak możliwości zalogowania – błędny login
Loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji konta.
Problemy z ponownym zalogowaniem, kiedy system nie odpowiada.
Z uwagi na bezpieczeństwo użytkowników, system nie informuje o wpisaniu błędnego loginu czy hasła. Kiedy użytkownik nie pamięta hasła może je zresetować, używając opcji „Resetowanie hasła”.
Wówczas na podany e-mail/login zostanie przesłana wiadomość z instrukcją.
"Twoje hasło zostało zresetowane. Twoje tymczasowe hasło: QD88Y5188P Ten mail został wygenerowany automatycznie, prosimy o nie odpowiadanie na niego.
W celu zmiany hasła prosimy kliknąć tutaj
Z poważaniem, Zespół portalu."
W przypadku gdy użytkownik PUE wygeneruje kilka takich e-maili, pierwszy który otrzyma jest właściwy, a tymczasowe hasło należy wpisać przez link umieszczony w e-mailu, następnie wpisać nowe hasło.
Następnym krokiem jest normalne logowanie poprzez Platformę Usług Elektronicznych.
2.Nie można zmienić adresu e-mail w zakładce „Mój profil”
Adres e-mail podany podczas rejestracji, jest automatycznie przypisany w zakładce mój profil. Z uwagi na to, że system przypisał ten adres do Klienta nie ma możliwości jego zmiany w trakcie użytkowania konta.
3.Nie można wpisać adresu e-mail do wysyłania faktur w zakładce „Mój profil”
Aby adres e-mail do wysyłania e-faktur został zapisany w zakładce „Mój profil”, należy wypełnić i przesłać FORMULARZ ZGŁOSZENIA ZGODY NA OTRZYMANIE E-FAKTURY DROGĄ ELEKTRONICZNĄ LUB REZYGNACJI Z NIEJ. Po zaakceptowaniu wniosku przez pracownika MZGK, adres zostanie automatycznie przypisany. W celu zmiany adresu na który mają być wysyłane faktury, należy ponownie złożyć wniosek.
4.Wszystkie funkcjonalności nie są widoczne
W zależności od typu przeglądarki internetowej, jej aktualności strona może być wyświetlana z błędem. Proponujemy wówczas uaktualniene programu lub zastosowanie „Ctrl” i „-„