UWAGA KOMUNIKAT DOTYCZĄCY ZMIAN W OBSŁUDZE KLIENTÓW
Ze względu na obecną sytuację związaną z pandemią, w celu zachowania należytego poziomu bezpieczeństwa Klientów i Pracowników wprowadzamy obsługę w BOK z ograniczeniem kontaktu osobistego. Obsługa odbywać się będzie w specjalnie przygotowanym miejscu w holu siedziby przy ul. Konstruktorów 2.
Prosimy wszystkich Klientów o załatwianie wszystkich możliwych spraw poprzez:
- kontakt telefoniczny:
SEKRETARIAT
68 478 51 10
kom. 508 374 585
DZIAŁ TECHNICZNY SIECI WOD-KAN
68 478 51 28 lub 68 478 51 22
kom. 517 612 967
TELEFON ALARMOWY - AWARIE: 504 187 736 – 24h/dobę
SEKCJA ROZLICZEŃ (FAKTURY I ZAWIERANIE UMÓW)
68 478 51 34 lub 68 478 51 20
kom. 508 374 592
- drogą mailową:
mzgk@mzgkns.pl, odczyty@mzgkns.pl
Biuro Obsługi Klienta w siedzibie Spółki jest czynne codziennie, w godzinach 7.00-15.00. Wszelkie sprawy załatwiane są na bieżąco.
Na terenie obiektu należy stosować się do zaleceń sanitarnych i obowiązujących obostrzeń.